BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 3, 2011

bila bulan 7... =(


bila mlngkah bulan 7, aku pon tgok klender tiap2 hari.. bkan sbb apa, mghitung hri nk kena blik kulim.. ermm xtlly aku bkan suka pon blik sana... ats mcm2 sbb... tpi nk uat cmna lgi, hadap jelah... sedor xsedor dh naik sem 4 dh... lg setaun lg pon... harapan aku utk tahun2 trakhir nih cuma 1, mgharapkan sbuah persefahaman antara suma kngkawan... hati kita boleh kita jaga tpi hati org belum tntu kita boleh faham.. masalah mmg selalu ada, cuma cara kita hadapi dia ja yg penting.. ermm mnusia nih bmcm2 jenis, ada yg kuat tahap kesabaran dia, ada yg sgt goyah... aku pulak xtau la ktegori mana....

ermm aku sndiri pon mnusia biasa gk.. dgn umur yg msih stahun jgong nih aku pon byak buat silap.. tpi stakat nih Alhamdulillah aku bsyukur dpt teruskan everthing smoothly...xdak probs yg terlampau melampau.. bg aku senang ja, org yg boleh begelak tawa smpai xhengat ngn aku 2 adalah org yg boleh kamceng abes lah.. tpi lau aku xsuka org pon aku lyankan gk... tpi kalo dh byak taik sgt org 2 buat, 2ja yg buat aku btukor jdi naga hijau 2... bkan xpenah kena, buat baik kt org tpi lastly hati yg sakit.. xpa lah doakan yg terbaek utk dia....

bg aku aku terima ja org2 skeliling aku asalkan dia xpenah cari pasal sudah...
pa2 pon wish all a wonder life here..

0 comments: