BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, December 6, 2011

will u marry me ??

walaheyyyy.... akhirnya aku sedang becuti..
nikmatnya tidak terkata, ibarat makan burger doble chees kurang sos lebih mayo.. lemak manis bekrim..

menda yg dirisaukan, iaitu present fyp dh selesai.. bukan hapa, aku takot kena stay seminggu lg kalo failed. takot cek dok asrama 2 sorng2,. kang ada lipas ka hapa ka aku nk buat apa..

ermm sementelahnya aku di rumah nih, rutin harian aku mmg mcm suri rumah.. tpi yg best pkol 11 baru nk bgun, then masak, then tgok tibi ceta indon, then borak jp minum kopi then tido jp, pastu bgun time mgrib lpas mkn mlm ngadap lptop smpai 2-3pg.. begitulah seterusnya..

baru2 nih p mjlis nikah my kezen, oucchhh seyes cm best ja.. suuuuueweeet... bila laa turn aku nk smpai.. (hah gatai).. mr.ai will you marry me??? i melamar u kalo u baca entry i nih...



nah amek nih cincin gedabak nih..
so apa motif aku cite pnjang2 pdhal nk mlmar mr.ai kt sini.. hah hentah la...

xtully cncin kt ats nih yg cntik,, ni pon aku google tp seyes cntik.. tringin nk beli kalo jmpa ktna2 boleh tolong kabo2 kn ek..
 ok lah nk tidoq, jmpa di episod akn dtg.. bersambung... haha..bye

0 comments: