BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 1, 2012

i miss it really2 superb much....

sometimes when people get sick they will do anything that others will not expect them to do...
once upon a time, when  the day was very in high temprature, when the sun is shine dengan galaknya shingga membuatkan bahang kepanasan bagai berada didalam lautan lava gunung berapi, maka kesakitan di kepala pon mula muncull.. berdenyut2 dan ber decit...

lalu dengan rakusnya aku menghidupkan moto dan menunggang ala2 berlumba di litar sepang, memecut terus ke kedai gunting yang kebetulan dekat dengan rumah.. dengan penuh perasaan amarah, aku mnyuruh si tukang gunting memotong rambot sampai pendek ala2 orang jate... tidak cukup puas, lalu ku suruh dia mnggunakan mesin mentrim sehingga lagi pendek... lalu ku pulang ke rumah dengan penuh puas hati..

lalu selepas beberapa hari, aku mula merindui rambut panjang ku.. sehingga kini saban hari aku asyik memegang rambutku sambil bertanya bila ia mahu panjang semula.. lebih sadis setiap minggu aku amati dan ku belik-belik gambar-gambarku ketika berambut panjang.. ohhh rindunya aku...

1:12pagi = dah nak tidoq, harap bila bangun besok ada rambut yang panjang.... haha magik.

0 comments: